12
апрель
2022
2021-2022 жұмыс жоспары
«Барлыбек Сырттанов атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2021-2022 оқу жылына арналған психологтың
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаттар:
1. Педагогтардың оқу-тәрбие үрдісіндегі негізгі мәселелердің пайда болу себептерін анықтап, оны шешу жолдарын іздестіруде бірігіп әрекет ету.
2. Ата-аналарға баланың үздік оқуына, мектеп ортасына бейімделуіне байланысты кеңес беру.
3. Оқушылардың таным белсенділігінің және жеке тұлғасының дамуын психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.
Міндеттер:
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2021-2022 оқу жылына арналған психологтың
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаттар:
1. Педагогтардың оқу-тәрбие үрдісіндегі негізгі мәселелердің пайда болу себептерін анықтап, оны шешу жолдарын іздестіруде бірігіп әрекет ету.
2. Ата-аналарға баланың үздік оқуына, мектеп ортасына бейімделуіне байланысты кеңес беру.
3. Оқушылардың таным белсенділігінің және жеке тұлғасының дамуын психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.
Міндеттер:
- тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың психологиялық саушылығына ықпал ету;
- жеке тұлға қызығушылығын арттыру және оның дамуындағы әртүрлі қиыншылықтарды түзету;
- оқушылардың қызығушылығы мен танымдық әрекеттерін және бейімділігін анықтау;
- оқушылардың бойындағы жағымсыз қылықтарды анықтап, оны болдырмау.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Балалардың мектепке психологиялық дайындығын анықтау 1 сыныптар | тест | 1а/ә сыныптар | қыркүйек | Керн-Йирасек | хаттама анықтама мониторинг |
2 | 5 сыныптың орта буынға бейімделу «Пәндерге қызығушылық таблицасын толтыру» | сауалнама | 5а/ә сыныптар | қыркүйек | Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в образовании. М., 1996. | хаттама анықтама |
3 | Мамандықтар типологиясы | суреттік тест | 11а/ә сыныптар | қыркүйек | Е.А.Климов | хаттама анықтама |
4 | «Сіз балаңызды білесіз бе?» | сауалнама | Ата-аналар | қыркүйек | хаттама анықтама | |
5 | Зорлық-зомбылық және бопсалау жағдайлырын анықтау | жасырын сауалнама | 8-11 сыныптар | қыркүйек | А.Б.Валиева А.Т.Изакова совершенствование работы с девиантными детьми | хаттама анықтама |
6 | Өзінің психикалық күйін бағалау тесті | онлайн тест | мұғалімдер | қыркүйек | Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в образовании. М., 1996. | хаттама анықтама мониторинг |
7 | Темперамент анықтау | Онлайн тест | 7-11 | қазан | Айзенк | хаттама анықтама |
8 | Теппинг тест | тест | 11 сыныптар | қазан | Е.П.Ильиннің әдістемесі | хаттама анықтама |
9 | Кәсіби өзіндік анықтауының технологиялық картасын толтыру | сауалнама | 9 сыныптар | қазан | Е.А.Климов | хаттама анықтама |
10 | Визуал, аудиал, кинестетик типтерін анықтау | сауалнама | 7-11 сыныптар | қазан | . Психологиялық диагностика: проблемы и исследования личности., М., 1981ж | хаттама анықтама мониторинг |
11 | Оқушылардың агрессиясын анықтау | сауалнама | 7-9 сыныптар | қараша | Басса-Дарки | хаттама анықтама мониторинг |
12 | Мектептегі мазасыздық диагностикасы | сауалнама | 7-10 сыныптар | қараша | Филлипс | хаттама анықтама мониторинг |
13 | Оқушылардың жеке дарындылықтарын анықтау | Онлайн тест | 5-8 сыныптар | қараша | А.И. Савенков) Хаан мен Кафф әдістемелерінің негізінде жасаған | хаттама анықтама мониторинг |
14 | Оқушылардың оқу мотивациясын зерттеу. | тест | 2-3-4 сыныптар | қараша | Н.Лусканова | |
15 | Девиантты мінез құлықтын пайда болу себептері | Онлайн сауалнама | Ата-аналар | желтоқсан | А.Б.Валиева А.Т.Изакова совершенствование работы с девиантными детьми | хаттама анықтама |
16 | Мектептегі психологиялық ахуал туралы | жасырын онлайн сауалнама | Кіші қызметкер-лер | желтоқсан | хаттама анықтама мониторинг | |
17 | Суицидка бейімділік | Суреттік тест | 3-7 сыныптар | желтоқсан | Злата Королева | хаттама анықтама мониторинг |
18 | Еңбек жолын бастауында кездескен қиыншылықтар | онлайн сауалнама | Жас мамандар | желтоқсан | Хаттама анықтама мониторинг | |
19 | Оқу үлгермеушіліктін себеп салдары | сауалнама | Пән мұғалімдері | қантар | Хаттама Анықтама мониторинг | |
20 | Кәсіптік бейімділікті анықтау | тест | 9-11 сыныптар | қантар | Д.Голланд | хаттама анықтама мониторинг |
21 | Социометрия | тест | 5-6-7 -8 сыныптар | қантар | Дж.Морено | хаттама анықтама мониторинг |
21 | Оқушылардың ақыл-ой дамуын анықтау тесті | тест | 7-8 сынып | ақпан | Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в образовании. М., 1996. | хаттама анықтама мониторинг |
22 | Оқушылардың ақыл-ой дамуын анықтау тесті | тест | 9-11сынып | ақпан | Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в образовании. М., 1996. | хаттама анықтама мониторинг |
23 | Бастауыш сыныптағы танымдық қабілеттерін анықтау | тест | 2,3,4сынып | ақпан | Л.Көмекбаева Алма-Ата 1993ж | хаттама анықтама мониторинг |
24 | Дарынды балалардың даму деңгейін анықтау | тест | д/балалар | наурыз | . А.И. Савенков) Хаан мен Кафф әдістемелерінің негізінде жасаған | хаттама анықтама мониторинг |
25 | Жанұядағы менің орным | Суреттік тест | 2-5 сынып | наурыз | Злата Королева | хаттама анықтама мониторинг |
26 | Корректурдық проба | тест | д/балалар | сәуір | . Психологиялық диагностика: проблемы и исследования личности., М., 1981ж | хаттама анықтама мониторинг |
27 | Жеке психологиялық қабілеттердің даму деңгейін анықтау | тест | 4 сынып | сәуір | Психологическая диагностика детей и подрсоков, под ред. К. М. Гуревича; Е. М. Борисовой. М., 1983 | хаттама анықтама мониторинг |
28 | Жаңбыр астындағы адам | Суреттік тест | 5-8 сыныптар | мамыр | . Психологиялық диагностика: проблемы и исследования личности., М., 1981ж | хаттама анықтама мониторинг |
29 | Үй,ағаш, адам | Суреттік тест | 9-11 сыныптар | мамыр | . Психологиялық диагностика: проблемы и исследования личности., М., 1981ж | хаттама анықтама мониторинг |
30 | Жақын адамның өзіне қарым-қатынасының деңгейі мен сипатын зерттеу | мамыр | Психологическая диагностика детей и подрсоков, под ред. К. М. Гуревича; Е. М. Борисовой. М., 1983 | хаттама анықтама мониторинг |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1 | Мектептегі ережелер | Ойын жаттығулар | 1 сынып | қыркүйек | жоспар | |
2 | Сыныбымның туған күні | тренинг | 5 сыныптар | қыркүйек | жоспар | |
3 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 4,9 сыныптар | қыркұйек | жоспар | |
4 | Инклюзивті білім беру оқушымен дамыту сабақтар жүргізу | сабақ | И.б.б.о. | Жыл бойы жұма күні | жоспар | |
5 | ҰБТға психологиялық дайындық | Тренинг | 11 сынып оқушылары ата-аналары | қазан | жоспар | |
6 | Жапондық саусақ гимнастикасы | жаттығулар | 5-11 сыныптар | қазан | жоспар | |
7 | Дыбыстық жаттығулар | жаттығулар | 1-4 сыныптар | қазан | жоспар | |
8 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 6 сыныптар | қазан | жоспар | |
9 | Тәртіп және оны орнату ережелері | Семинар-тренинг | Жас мамандар | қараша | жоспар | |
10 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 7 сыныптар | қараша | жоспар | |
11 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 8 сыныптар | қараша | жоспар | |
12 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 9 сыныптар | қараша | жоспар | |
13 | Тұлғааралық қатынасты түзету жаттығулары | Тренингтік жаттығалар | 7-9 сыныптар | желтоқсан | жоспар | |
14 | Оқушылардың соционикалық типтері және олардың ерекшіліктері | Семинар-тренинг | Жас мамандар | желтоқсан | жоспар | |
15 | Қарым-қатынас тренинг | тренинг | мұғалімдер | желтоқсан | жоспар | |
16 | Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасы | тренинг | Мұғалімдер мен 8-10 сынып оқушылары | қантар | жоспар | |
17 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | д/оқушылар | қантар | жоспар | |
18 | «Білемін, көремін, табамын» | сайыс | Инклюз оқушылар (қандастар) | қантар | жоспар | |
19 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 4,9 сыныптар | ақпан | жоспар | |
20 | Қарым-қатынас тренинг | тренинг | Кіші қызметкерлер | ақпан | жоспар | |
21 | Мен және менің балам | сайыс | Ата-аналар Оқушылар 5-6 сынып | наурыз | жоспар | |
22 | Мен және менің балам | сайыс | Ата-аналар Оқушылар 7-8 | наурыз | жоспар | |
23 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 11сыныптар | сәуір | жоспар | |
24 | Біз және бізге жақын адамдар! | тренинг | 9 сыныптар | сәуір | жоспар | |
25 | Психологиялық қабілеттерді дамыту | ойын-жаттығулар | 11 сыныптар | мамыр | жоспар | |
26 | Мен және менің айналымдағы әлем! | сабақ | 1-5 сыныптар | мамыр | жоспар | |
27 | Мен және ҰБТ! | тренинг | Ата-аналар оқушылар 11 сыныптар | мамыр | жоспар |
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | « Бала тәрбиесінде әлеуметтік ортада ата-ананың беделінің маңызы» | баяндама | Ата-аналар | қыркүйек | хаттама | |
2 | Кәсіптік бағыт бойынша 9-11 сынып оқушылары мен ата-аналарына кәсіптер және оқу орындары туралы білім беру | тренинг | 11 сынып ата-аналар оқушылар | қазан | жоспар | |
3 | Когда девочка взрослеет. | мультфильм | 6-8 сынып қыздары | қараша | мультфильм | |
4 | «Балаңызға мамандық таңдауда қалай көмектесу керек?» 9 сынып | сабақ | ата-аналар | желтоқсан | жоспар | |
5 | «Жасөспірімдердің өтпелі кезенде міңіз-құлқының өзгеруі» | онлайн слайд | ата-аналар | қантар | слайд | |
6 | «Ашуды шығару тәсілдері» | жаттығулар | мұғалімдер | ақпан | жаттығулар | |
7 | Баяндама: «Жеткіншектік және қыз-бозбалалық шақтың психологиялық ерекшеліктері» | онлайн слайд | мұғалімдер | наурыз | слайд | |
8 | «Біз қалай өсеміз!» | онлайн слайд | 6-8 сыныптар | сәуір | слайд | |
9 | «Өмір- өмір сүру үшін беріледі» 8-11 сынып | сабақ | 7-11 сыныптар | мамыр | жоспар |
IV. Консультация беру | ||||||
1 | 6-7 жасар балалардың мектеп өміріне бейімделуіндегі ерекшіліктері туралы | кеңес | 1 сынып ата-аналары | қыркүйек | кеңес парағы | |
2 | Балалардың мектепке психологиялық дайындығы туралы | кеңес | МАД тобының ата-аналары | қазан | кеңес парағы | |
3 | «5 сынып оқушыларының ата-аналарына психологтың ұсынысы» | ұсыныс | ата-аналар | қараша | ұсыныстар | |
4 | Пән мұғалімдерге: 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі туралы | кеңес | пән мұғалімдері | желтоқсан | кеңес парағы | |
5 | 11 сынып оқушыларына ҰБТ-ға психологиялық | кеңес | оқушылар | қантар | кеңес парағы | |
6 | Кәсіптік нақтама бойынша ата-аналарға кеңес | кеңес | ата-аналар | ақпан | кеңес парағы | |
7 | «Стресттен шығу жолдары» ұстаздарға кеңес | кеңес | ұстаздар | наурыз | кеңес парағы | |
8 | «Абай болсан – аман боларсын...» кеңес беру | кеңес | ата-аналар оқушылар | мамыр | кеңес парағы |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін бақылау | бақылау | сынып жетекшілер | қыркүйек | бақылау парағы | |
2 | 6-7 жасар балалардың мектеп өміріне бейімделуіндегі ерекшіліктері туралы | әңгіме | ата-аналар | қазан | слайд | |
3 | Оқушылардың психологиялық карталарын толтыру | карта толтыру | сынып жетекшілер | қараша | жеке карталар | |
4 | Жайсыз жанұя Жетім балалар Оралман балалар Қиын оқушылар Дарынды балалар Үлгерімі төмен оқушыларды есепке алу | топтастыру | сынып жетекшілер | желтоқсан | топ журналдары | |
5 | 5 сыныптарда орта буынға ауысыуна байланысты ойын-жаттығулар жүргізу | ойын-жаттығулар | оқушылар | қантар | жоспар | |
6 | Дарынды оқушылардың психо-физиологиялық дамуын айқындау | диагностика | пән мұғалімдері | ақпан | хаттама мониторинг | |
7 | Кәзіргі замандағы білім алу ерекшіліктері | кеңес | ата-аналар | наурыз | слайд | |
8 | «Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі туралы» | слайд | ата-аналар | сәуір | слайд | |
9 | Социометриялық тест бойынша кеңес беру | социометрия | сынып жетекшілер | сәуір | тест нәтижесі | |
10 | «Кәзіргі заманның бала тәрбиесіндегі қиыншылықтар және оларды жену жолдары» | семинар | ұстаздар ата-аналар | мамыр | жоспар хаттама |
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1 | І тоқсан бойынша істелген жұмыстар есебі | есеп | әдісбірл | 04.11.21 | ||
2 | І-жартыжалдық бойынша істелген жұмыстар есебі | есеп | педкеңес | 29.12.21 | ||
3 | І тоқсан бойынша істелген жұмыстар есебі | есеп | әдісбірл | 03.03.22 | ||
4 | І-жартыжалдық бойынша істелген жұмыстар есебі | есеп | педкеңес | 30.05.22 |