10
октябрь
2023
Мектепшілік медиация қызметі құрылу туралы
Мектеп медиациясы қызметінің мақсаттары мен міндеттері
ММҚ негізгі мақсаты: балалар мен жасөспірімдерді толыққанды дамыту және әлеуметтендіру үшін қолайлы, ізгілікті және қауіпсіз кеңістік (орта) қалыптастыру, оның ішінде өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде, оның ішінде олардың заңмен қайшылыққа түсуін қоса алғанда, сондай-ақ отбасылық-құқықтық даулар мен жанжалдарды шешуге көмек көрсету арқылы отбасы институтын нығайту болып табылады;
ММҚ қызметінің негізгі міндеттері:
1) балалар қатысатын жанжалды жағдайлардың жалпы санын, сондай-ақ олардың ауырлығын азайту;
2) оқушылардың асоциалдық мінез-құлқының көріністерін төмендетуге бағытталған профилактикалық және түзету жұмыстарын жүргізу тиімділігін арттыру;
3) кәмелетке толмағандар жасайтын құқық бұзушылықтар, оның ішінде қайталама құқық бұзушылықтар санын қысқарту;
4) балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша білім беру мекемесі қызметкерлерінің біліктілігін арттыру;
5) балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бөлігінде білім беру мекемесінің қызметінде ашықтықты қамтамасыз ету;
6) кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу бөлігіндегі өзекті міндеттер мен проблемаларды шешуге жұртшылықтың қатысуы үшін жағдайлар жасау;
7) кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуы мен құқық бұзушылықтарының профилактикасы жүйесінің органдарымен және мекемелерімен өзара іс-қимылды оңтайландыру;
8) білім беру мекемесіндегі психологиялық жағдайды сауықтыру.
11. ММҚ қызметінің негізгі бағыттары:
1) ММҚ ағымдағы оқу жылына арналған жұмыс жоспарын әзірлеу және іске асыру;
2) қызметкерлерді, оқушыларды және олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін) ММҚ туралы хабардар ету;
3) қызметкерлерді, оқушыларды және олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін) ММҚ-ға қатысуға және медиативтік тәсілді қолдануға ынталандыру.
4) құрдастар, әр түрлі жастағы балалар, ересектер мен балалар арасында білім беру мекемесінде туындайтын әр түрлі қақтығыстарды шешуге көмектесу;
5) қақтығыстардың алдын алу, олардың өршуіне жол бермеу;
6) білім беру мекемесінің қызметкерлерін, балаларын және ата-аналарын (заңды өкілдерін) құзыреттілік тәсіл негізінде жанжалдар мен дауларды шешудің медиативтік технологияларына оқыту;
7) медитация әдісін қолдана отырып, әлеуметтік қауіпті жағдайдағы балалармен және отбасылармен жұмыс;
8) жанжалды жағдайда сындарлы мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу және медиативті тәсіл негізінде шиеленіс және стресс жағдайларында мінез-құлықтың зорлық-зомбылықсыз стратегияларын таңдауға жағдай жасау бойынша жұмыс.