Ата-аналарға - "Барлыбек Сырттанов атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға - "Барлыбек Сырттанов атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі DataLife Engine 2024-2025 оқу жылында мектеп формасына қойылатын талаптар https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/248-2024-2025-ou-zhylynda-mektep-formasyna-ojylatyn-talaptar.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/248-2024-2025-ou-zhylynda-mektep-formasyna-ojylatyn-talaptar.html 2024-2025 оқу жылында мектеп формасына қойылатын талаптар
[]http://syrttanov-aksu.mektebi.kz/uploads/posts/2024-09/1725706145_3c18a850-b7a4-4a2d-a507-47b63e9e0d7a.jpeg[/]
[]http://syrttanov-aksu.mektebi.kz/uploads/posts/2024-09/1725706172_0eb0c0df-a0d9-4451-9ad1-86d9bd5f9e43.jpeg[/]
[]http://syrttanov-aksu.mektebi.kz/uploads/posts/2024-09/1725706178_0cb55e60-9917-4d48-83f0-e4217346a683.jpeg[/]
]]>
admin1 Sat, 07 Sep 2024 16:51:22 +0600
2022-2023 оқу жылы бойынша мектеп психологы Ниязова Светлана Тоқтарқызы ата-аналармен жиналыс өткізді https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/199-2022-2023-ou-zhyly-bojynsha-mektep-psihology-nijazova-svetlana-totaryzy-ata-analarmen-zhinalys-tkzd.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/199-2022-2023-ou-zhyly-bojynsha-mektep-psihology-nijazova-svetlana-totaryzy-ata-analarmen-zhinalys-tkzd.html ]]> ]]> admin1 Tue, 14 Feb 2023 15:52:00 +0600 Ата-аналармен жұмыс https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analar-komitetn-zhospary/151-ata-analarmen-zhmys.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analar-komitetn-zhospary/151-ata-analarmen-zhmys.html admin1 Wed, 13 Apr 2022 14:53:23 +0600 2021-2022 оқу жылындағы ата-аналар комитеттері https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/149-2021-2022-ou-zhylynday-ata-analar-komitetter.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/149-2021-2022-ou-zhylynday-ata-analar-komitetter.html admin1 Wed, 13 Apr 2022 14:50:13 +0600 Отбасылық тәрбие https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analar-komitetn-zhospary/133-otbasyly-trbie.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analar-komitetn-zhospary/133-otbasyly-trbie.html admin1 Tue, 12 Apr 2022 10:27:19 +0600 Тәрбие-отбасынан басталады. https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/105-trbie-otbasynan-bastalady.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/105-trbie-otbasynan-bastalady.html admin1 Thu, 10 Mar 2022 16:28:23 +0600 КОНКУРС!!! КОНКУРС!!! КОНКУРС!!! https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/181-konkurs-konkurs-konkurs.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/181-konkurs-konkurs-konkurs.html
Мектепалды даярлық тобының тәрбиеші лауазымы- 1 орын уақытша

КОНКУРСҚА ҚАТЫСУШЫЛАР- КОНКУРСТЫҚ КОМИССИЯ ҚҰРАМЫНА ТӨМЕНДЕ КӨРСЕТІЛГЕН ҚҰЖАТТАРДЫ ҰСЫНУЫ ТИІС!!!!!

1. Жеке тұлғаны куәландыратын жеке бас құжат көшірмесі

2. Диплом көшірмесі

3. еңбек кітапшасының көшірмесі

4. 3х4 сурет

5. Есепке алу жөніндегі парақ

6. Медициналық куәландырудан өтуі туралы анықтама

7. Мінездеме

8. конкурсқа қатысушылар өзінің біліміне, тәжірибесіне байланысты қосыша мәліметтер бере алады. 


Құжаттарды қабылдау мерзімі  конкурс өткізу туралы хабарландыру бұқаралық ақпарат құралдарына жарияланған күннен бастап, 15 күнтізбелік жұмыс күн ішінде тапсырылады. 

Конкурсқа қатысу үшін төмендегі байланыс нөміріне хабарласуға болады.
87714690695
Мектеп директоры:Мукашев Илияс Гажиевич


]]>

Мектепалды даярлық тобының тәрбиеші лауазымы- 1 орын уақытша

КОНКУРСҚА ҚАТЫСУШЫЛАР- КОНКУРСТЫҚ КОМИССИЯ ҚҰРАМЫНА ТҚМЕНДЕ КӨРСЕТІЛГЕН ҚҰЖАТТАРДЫ ҰСЫНУЫ ТИІС!!!!!

1. Жеке тұлғаны куәландыратын жеке бас құжат көшірмесі

2. Диплом көшірмесі

3. еңбек кітапшасының көшірмесі

4. 3х4 сурет

5. Есепке алу жөніндегі парақ

6. Медициналық куәландырудан өтуі туралы анықтама

7. Мінездеме

8. конкурсқа қатысушылар өзінің біліміне, тәжірибесіне байланысты қосыша мәліметтер бере алады. 


Құжаттарды қабылдау мерзімі  конкурс өткізу туралы хабарландыру бұқаралық ақпарат құралдарына жарияланған күннен бастап, 15 күнтізбелік жұмыс күн ішінде тапсырылады. 

Конкурсқа қатысу үшін төмендегі байланыс нөміріне хабарласуға болады.
87714690695
Мектеп директоры:Мукашев Илияс Гажиевич


]]>
admin1 Fri, 25 Feb 2022 13:48:35 +0600
Ата - аналарға ұсыныс: https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/139-ata-analara-synys.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/139-ata-analara-synys.html Ата - аналарға ұсыныс:]]>                                       Ата - аналарға ұсыныс:
1. Баланы жайлап оятыңыз: оянғанда ол сіздің күлімдегеніңізді көріп, еркелеткен дауысыңызды естісін. Таң атпай оны ұсақ - түйекпен асықтырмаңыз, кеше ескерткен болсаңыз да, қателіктері мен жаңсақтықтары үшін кінәламаңыз.

 2. Баланы мектепке таңғы ассыз жібермеңіз: мектептегі тамақтануға дейін оған көп жұмыс істеу керек болады.

 3. Қоштасарда ескерту, ақыл айтыңыз: тентек болма, өзіңді жақсы ұста, бүгін жаман бағалар болмасын және т. б. Балаға сәттілік тілеңіз.

 4. БҮГІН ҚАНДАЙ БАҒА АЛДЫҢ деген сөзді ұмытыңыз. Мектептен кейін баланы байыпты қарсы алыңыз, оған көп сұрақтар қоймаңыз, босаңсуға мүмкіндік беріңіз.

 5. Егер балаңыздың ренжулі, бірақ үндемейтінін байқасаңыз, сұрап қинамаңыз, саябырланған соң өзі айтады.

 6. Мұғалімнің ескертуін ести сала, ұрсысуға асықпаңыз, мұғаліммен баланың қатысуынсыз сөйлесуге тырысыңыз.

 7. Мектептен келе балаға сабақ орындауға асықтырмаңыз, күш жинауға 2 - 3 сағат қажет (1 сыныпта 1, 5 сағат ұйықтап алғаны жақсы). Сабақ дайындауға тиімді уақыт - 15 - 17 сағат аралығында.

 8. Бір отырғаннан барлық сабақты орындатпаңыз, 15 - 20 минут сабақтан кейін 10 - 15 минут үзіліс қажет.

 9. Сабақ орындағанда үстінен төніп тұрмаңыз, өзіне жұмыс істеуге мүмкіндік беріңіз, бірақ сіздің көмегіңіз керек болғанда сабырлық сақтаңыз. Байыпты сөйлеп, қолдау, мақтау қажет.

 10. Баланың бас ауруына, шаршауына, көңіл - күйінің нашарлауына шағымданса, назар салыңыз. Бұл көбінде қажудың, сабақтағы қиналудың басты көрсеткіштері болады.]]>
admin1 Tue, 14 Dec 2021 14:15:28 +0600
Ата-аналарға кеңес https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/138-ata-analara-kees.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/138-ata-analara-kees.html Балаңызбен  қалай қарым-қатынас жасау керек?]]> Ата –аналарға кеңес

 1. Отбасыларыңызда, балаларыңызбен ішкі проблемаларыңызды ашық айтуға тырысыңыздар.
 2. Өз балаларыңызға өмірде мақсатқа қалай жету қажет екеніне, талап етіңіздер.
 3. Қиын жағдайда үнемі бірге болыңыздар.
 4. Әр бастаған жұмыстарын, сөзбен және іспен қолдап отырыңыз.
 5. Ешқашан балаға қол жұмсамаңыз. 
 6. Болашақ балаларыңызды жақсы көріңіз, мұқият болыңыз, бұл әсіресе өте қажет.
  
Балаңызбен  қалай қарым-қатынас жасау керек ?
Адам баласының өмірінде қарым-қатынас маңызды орын алады, онсыз адамның өмір сүруі мүмкін емес. Қарым-қатынас жасауға деген қажеттілік адамның жаңа бір дүниені тануға және басқа адамдардың бағасын білуге деген ұмтылысынан туындайды. Психологтардың айтуынша, қарым –қатынас өзге адамның қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тұлғалар арасындағы әрекеттің бір түрі болып саналады. Қарым-қатынас негізінде баланың бойында өзіне тән қасиеттері, адамгершілік көзқарастары, дүниетанымы қалыптасады.  Ата-ана үшін бала қаншылықты қымбат болса , бала үшін де ата-ана махаббаты мен қамқоры өте маңызды. Қарым-қатынас негізінде бала мен ата-ана арасында байланыс орнайды, ең алдымен ол үстірт басталып, біртіндеп тереңдей береді. Бұл отбасында орын алған сыйласымдылық пен мейірімділік, түсіністік пен еркіндіктің нәтижесінде қалыптасады. Қарым-қатынастың ендігі бір маңызды қызметі – бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас реттілігі. Бұл жанұядағы байланысты реттейді,ата-ана тарапынан балаға бақылау мен талаптарды орната отырып, баланың өзіндік мінез-құлқын, тәртібін, іс-әрекеттерін, сезімдерін реттеуге, басқаруға мүмкіндік береді. Реттегіш құралы ретінде талап, бақылау мадақтау мен жазалау қағидалары мен отбасы дәстүрі қолданылады. Бала өмірінде белгілі бір кезеңде қарым-қатынасқа байланысты қиындықтар туындау мүмкін. Бірақ мұны жүрекке алу тым жақын алудың қажеті жоқ. Коммуникативтік дағдылары қалыптасқан баланың бұл табысын ересектермен бірлесе отырып жетілдіру қажет. Бала тәрбиесінде кейде еркіндік қағидаларын ұстануды жөн көреміз. Мұндай жағдайларда балаларымыз көбінесе, еркіндіктің шегін білмей өседі, қыңыр, қырсық, кірпияз болады. Ата-ананың барлық назары балада болады, баланың тағдырына ,денсаулығына қатты алаңдайды, кейде тіпті,баласын ерекше талант,дарын,керемет ақылды деп санайды, сол себепті баласына ерекше күтім мен бақылау қажет деп ойлайды. Біздің өмірімізде барлығымыз орындауға міндетті белгілі нормалар мен талаптар бар. Мұндай талаптар балаға да қойылады. Бірақ ол талаптар мен нормалар баланың қажетттілігіне сай әрі көп болмауы керек.Сонымен қатар баланы жазалаудан аулақ болған дұрыс. Ата-ана өзінің әрбір іс-әрекеті, қимылы, көзқарасы арқылы баласына айтарлықтай әсер ететін естен шығармаған жөн.
«Жасөспіріммен жақсы қарым-қатынас жасаудың құпиясы».
 Ата-аналарға арналған кеңес.

 1. Жасөспірімді жақсы қабылдау.
 2. 
Оның ренішін және қажеттілігін белсенді «тыңдау».
 3. 
Бірге уақыт өткізу (оқу,сабақ дайындау).
 4. 
Оның жұмысына араласпау,ол өзі орындап шығады.
 5. 
Егер сұрасакөмек көрсету.
 6. 
Өз сезімдерімен бөлісу (яғни сену).
 7. 
Табыстарын қолдау.
 8. 
Кикілжіңді конструктивті шешу.
 9. 
Күнделікті қарым –қатынаста жағымды сөздерді пайдалану.
 10. 
Күніне 4, немесе 8 рет құшақтасу.
«Дарындылық» туралы ата-аналарға кеңес беру.

 • Балаға ойлауға және рефлексия жасауға уақыт беріңіз.
 • Үнемі дарындылық туралы мамандармен және дарынды балалардың ата-аналарымен қарым –қатынас жасаңыз.
 • Барлық салада баланың қабілетін дамытыңыз. Мысалы, интелекті дарынды балаға өте пайдалы сабақтардың бағыты: коммуникативті және шығармашылық, бұл бейнелеу қабілетін дамытуға арналады.
 • Баланы басқа баламен салыстырудан бас тартыңыз.
 • Балаға шешімді іздеуге қорықпай қажет беріңіз. Қиялы ойды бағалауға көмек көрсетіңіз. Қате жіберген кезін ойлап көрсін.
 • Уақытты дұрыс пайдалаған үшін және жұмысты жақсы ұйымдастырған үшін мақтап өтіңіз.
 • Сіздің балаңыз өз қолымен ойыншықтар жасасын,ойындар және модельдер таңдасын. Осы жұмысты мадақтаңыз.
 • Балаға кітаптарды таңдауға немесе басқа сұрақ пен жауап берілген хабарламалар іздеуге көмек көрсетіңіз.
 • Баланың қызуғышылығын барлық салада болса да үнемі қолдап отырыңыз.
 • Балаңыз дарындылықты үнемі барлық жерде көрсетеді деп күтпеңіз.
 Баланы түзеткен кезде, сақ болыңыз. Себебі сын баланың шығармашылық шабытын және сезімін сөндіреді.
 • Өзіңіздің отбасыңызға қарым-қатынас жасауға уақыт бөліңіз. Өз-өзін жоғары ұстауға көмек көрсетіңіз.]]>
admin1 Wed, 24 Nov 2021 14:14:17 +0600
Балаларыңызды зорлық-зомбылықтан қалай қорғауға болады? (ата-аналарға ескерту) https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/174-balalaryyzdy-zorly-zombylytan-alaj-oraua-bolady-ata-analara-eskertu.html https://syrttanov-aksu.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/174-balalaryyzdy-zorly-zombylytan-alaj-oraua-bolady-ata-analara-eskertu.html Балаларыңызды зорлық-зомбылықтан қалай қорғауға болады?
(ата-аналарға ескерту)]]>
Балаларыңызды зорлық-зомбылықтан қалай қорғауға болады?
(ата-аналарға ескерту)
Балаларды қорлаудың түрлері:
Физикалық зорлық-зомбылық – қасақана дене жарақатын келтіру.
Сексуалдық зорлық-зомбылық (немесе сыбайлас жемқорлық) - баланы оның келісімімен және ондайсыз тарту
ересектерден қанағат алу мақсатында жыныстық қатынасқа түсу немесе
артықшылықтар.         
Психикалық (эмоционалдық) зорлық-зомбылық.
Психикалық зорлық-зомбылық мыналарды қамтиды:
• қорқыту, қорқыту;
• балағаттау, айғайлау;
• адамның қадір-қасиетін қорлау, қорлау;
• баланың өтірік айтуы, алдауы;
• жасқа сәйкес келмейтін әсіре талаптар;
• жалғыздыққа мәжбүрлеу, баладан бас тарту;
• кемшіліктерге баса назар аудара отырып, теріс бағалау;
• ата-ана махаббатынан, қамқорлығынан және қауіпсіздігінен айыру;
• балаларының көзінше ата-анаға зиян келтіру.
Баланың немқұрайлылығы – балаға қамқорлық көрсетпеу, соның салдарынан оның эмоционалдық жағдайы бұзылып, денсаулығына немесе дамуына қауіп төнеді.
Баланың негізгі қажеттіліктерін елемеу мыналарды қамтиды:
• Баланы қараусыз қалдыру;
• Балаға медициналық көмек көрсетпеу;
• Тиісті назардың, қорғаншылықтың, қорғаудың болмауы (немқұрайлылық);
• баланың жасы мен қажеттіліктеріне сәйкес тамақтың, киім-кешектің, баспананың болмауы;
• білім беру, медициналық көмек көрсету.
Баланы зорлық-зомбылықтан қалай қорғауға болады?
ЕРЕЖЕ 1. Баланы бір минут болса да қараусыз қалдырмаңыз.
ЕРЕЖЕ 2. Балаңызды қаңырап бос жерлерде (лифттерде, кіреберістерде, өткелдерде және т.б.) бейтаныс адамдардан аулақ болуға үйретіңіз.
ЕРЕЖЕ 3. Балаға бейтаныс немесе бейтаныс адамдардан, тіпті көршіңізден де тәттілер мен сыйлықтарды қабылдай алмайтыныңызды түсіндіріңіз. Сондай-ақ көшеде бейтаныс адамдарды немесе күдікті заттарды алыңыз: сөмкелер, колбалар, қораптар, ойыншықтар және т.б.
ЕРЕЖЕ 4. Балаңызға назарды өзіне дұрыс аударуға үйретіңіз. Дұрыс сөздер: "Көмектесіңіздер! Мен бұл адамды танымаймын! Мен онымен ешқайда барғым келмейді!"
ЕРЕЖЕ 5. Баланың сөзіне сеніңіз. Көмекке шақыруларды елемеңіз! Есіңізде болсын: баланы зорлық-зомбылықтан сіздің назарыңыз ғана құтқара алады!
Балаңызға қауіпсіздікті үйретіңіз!
1. Мен әрқашан ата-анамнан рұқсат сұраймын. Мен ата-анам рұқсат етпеген нәрсені ешқашан істемеймін, тіпті қазір шынымен жасағым келсе де.
2. Мен өз сезімдеріме сенемін. Егер мен өзімді жаман нәрсе істеп жатқанымды сезсем, онда мен мұны істемеуім керек, өйткені ол маған зиян тигізуі мүмкін.
3. Мен «жоқ» деп айта аламын. Мен бірдеңе істеп жатқандай сезінсем, жоқ деп үйге жүгіремін.
4. Мен өзімді ренжітетін нәрселерден әрқашан қашықтықты сақтаймын.
5. Мен білмейтін кейбір адамдар маған қауіпті жағдайдан шығуға көмектесетінін білемін. Бұл әйелдер, балалы аналар, балалар, форма киген полиция қызметкерлері, дүкен сатушылары мен дәріханалар.
6. Менің денем тек маған тиесілі екенін білемін.
7. Мен тек ата-анам рұқсат берген жерде ойнаймын және шығамын. Жарық аз, адам аз жерлерден аулақ боламын.
8. Ата-анамның рұқсатынсыз бейтаныс адамдармен сөйлеспеймін, үлкендерден сыйлық қабылдамаймын, олардың көлігіне отыруға, олармен бірге серуендеуге немесе қонаққа баруға келіспейтінмін.
9. Мен өз үйімді әрқашан жабамын және жақындарымнан басқа ешкімге ашпаймын.
Балаңызға кез келген уақытта көмектесуге дайын болыңыз!
1. Балаңыздың әлеуметтік ортасына көбірек көңіл бөліңіз. Оның достарының мекенжайлары мен телефон нөмірлерін қолыңызда ұстаңыз.
2. Көршілеріңізбен танысыңыз. Олар және олардың өмір салты туралы мүмкіндігінше көбірек біліңіз.
3. Үйіңіздің айналасын зерттеңіз. Балаңызға қауіпсіз ойнайтын орындарды және ол аулақ болу керек жерлерді көрсетіңіз.
4. Балаңыздың атын киімге, оқу құралдарына, портфельдерге жазбаңыз.
5. Балаңыздың телефонындағы түймелерді өз телефондарыңызбен және барлық туыстарыңыз бен жақын адамдарыңыздың телефондарымен, сондай-ақ ұялы байланыс операторының жедел қызмет көрсету түймелерімен бағдарламалаңыз.
6. Үйде интернетке қосылған компьютер болса, оған балаңыз кірген барлық сайттарды, ол жіберген және қабылдаған барлық хабарламаларды көруге мүмкіндік беретін бағдарламаны орнатыңыз.
7. Балаңызды үйде, көлікте немесе көшеде жалғыз қалдырудың балама жолдарын іздеңіз.
8. Егер баланы әлі де үйде жалғыз қалдыру керек болса, оған бейтаныс адамдарға есік ашпау керектігін түсіндіріңіз және оның үйде жалғыз қалғанын айтыңыз.
9. Балаға белгісіз біреудің ұзақ уақыт бойы соңынан еріп келе жатқанын байқаса, адам көп жерде тоқтап, оның өткенін күткен дұрыс екенін түсіндіріңіз. Бейтаныс адам қуа берсе, баланың үйге кірмей, қол бұлғағаны жақсы.
ата-анасын сол жерде көріп тұрғандай кейіп танытып, тіпті бос терезеге қол созады.
10. Балаңызды дүкенге сауда жасауға жіберетін болсаңыз, оған үлкен ақшаны бермеуге тырысыңыз. Бұл қылмыскерлердің назарын аударуы мүмкін.
11. Балаларға қымбат «ұялы телефондарды» сатып алмаңыз. Балаңызға ұялы телефонды көзге көрінбейтін жерде емес, қалтаңызда ұстау жақсы екенін түсіндіруге тырысыңыз, мысалы, оны мойныңызға іліп қойыңыз.
12. Балаңызға үлгі болыңыз. Балаңызды тыңдаңыз және онымен сөйлесіңіз, оны ашықтыққа шақырыңыз және оған зорлық-зомбылықпен емес, сендіру арқылы дәлелдер беріңіз.
13. Балаңыз оны сол қалпында жақсы көретініңізді білсін. Оны сіздің сүйіспеншілігіңізге және сіздің тұрақты қолдауыңызға деген сеніммен шабыттандырыңыз!
Қашан көмек сұрау керек
• Егер бала өзіне немесе басқаларға физикалық ауырсыну тудырса
• Егер баланың ата-анасының бірі зорлық-зомбылық құрбаны болса
• Баланың проблемалары 3-4 ай ішінде жойылмаса
• Балада төменде көрсетілген 5 немесе одан да көп мінез-құлық болса.
• Егер сіз жақсы білетін бала туралы алаңдасаңыз, сізде өте маңызды рөл ойнайтынын есте сақтаңыз.
Көмек сұрау!
Көмек алу үшін кімге хабарласу керек
Психолог
Әлеуметтік педагог
Балалар заңгері
денсаулық сақтау қызметтері
Бала қиналғанда не көреміз?
• Ұйқының бұзылуы, қорқынышты түс көру, ұйықтап қалудан қорқу.
• Бас ауруы, асқазан ауруы, соматикалық белгілер.
• Агрессивтіліктің жоғарылауы. Өте жоғары белсенділік (гиперактивтілік). Ықтимал қауіп туралы үнемі алаңдаушылық.
• Бұрын алынған дағдыларды жоғалту (дәретхана әдеті, түс білу, есептеу және т.б.).
• Қарым-қатынас жасауды қаламау және ойындарға қатыспау.
• Эмоционалды кереңдік.
• Жақын адамдардың қауіпсіздігіне алаңдаушылық.
• Зейін проблемалары.
• Оқиғаның қайталанатын ойнатуы.
Бұл мектепте, үйде немесе кез келген таныс ортада бала зорлық-зомбылықты көргенде немесе естігенде пайда болуы мүмкін кейбір мәселелер. Дәл осындай проблемалар басқа себептермен пайда болуы мүмкін. Бірақ егер сіз баланы байқасаңыз, оның көрген зорлық-зомбылығы себептердің бірі болуы мүмкін екенін біліңіз.
Емдеу қарым-қатынастан басталады. Қамқор ересек - баланың өзін қауіпсіз сезінуіне көмектесетін ең жақсы фактор.
Бала сөйлесе берсін. Бұл олар сенетін ересек адамға олардың өміріндегі қатыгездік туралы айтуға көмектеседі.]]>
admin1 Thu, 18 Nov 2021 21:29:24 +0600